Mozgásban

2011.09.22. 23:49

Lefotóztam a google-lel, hogy hol lakom (A pont), és hova járok egyetemre (B pont).

Az út 3.4 km, 42 perc gyalog (a google szerint, nekem 30), és kábé 0.53€ lenne a benzinköltség, ha kocsival járnék. Tehát egy nap minimum 6.8 km-t sétálok, ami általában inkább rohanás plusz súlyokkal (könyvek, ölgép), szóval felér egy edzéssel. Napi egy óra mozgás: pipa.

Ma részt vettem életem legelső spinning óráján, ami jó lett volna, ha nem lett volna ilyen rövid (45perc), és ilyen drága (5€). Azt hiszem, nem fogok túl sokat itt spinningelni. (Az anyagi helyzetemről egyébként mindig egy vicc jut eszembe - bocsánat, most obszcén leszek: "Kurvára megy a pénz." Mondta anyám és apám, csak más hangsúllyal.)

Továbbá csatlakoztam az egyetem tánc klubjához is. Hastánc csoport sajnos nincs, de végre-végre-végre elkezdtem balettozni. A csoport fele teljesen kezdő, szóval nem is érzi az ember hülyének és bénának magát. Na jó, egy kicsit. Két dolgot tanultam meg az első óra alkalmával: 1. a balett még kezdő szinten is baromira nehéz, 2. baromira nehéz egy (másfél) karral táncolni. Azt szoktam mondani, egy évben 365-ből 345 napon nem zavar a korlátozottságom, de minden évben van pár nap, amikor azon gondolkodom, miért kellett így történnie. Nem is a rákot bánom, csak lettem volna leukémiás, és ne maradt volna nyoma, hogy táncolhassak fátyollal, íziszfátyollal, hogy tudjak rendesen forogni, lendületet venni, egyensúlyozni és megállni. Hogy ne féloldalas mozdulatokat csináljak, hanem szép egészeket, és ha már táncolok, legyen esztétikus, hibátlan, szimmetrikus. A balettóra utáni este kicsit ilyen hangulatban telt. De tudom, szerencsés vagyok, és annak is érzem magam, mert táncolhatok. És nem is hoztam magammal a következő napokra ezeket a gondolatokat, csak mondom, hogy ilyen is van néha. A balettot, akármilyen nehéz is volt, imádtam, és folytatom tovább, lehet, hogy még otthon is.

A bejegyzés trackback címe:

https://lovelymerick.blog.hu/api/trackback/id/tr203247398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kjá 2011.09.23. 08:31:39

1. spinning helyett a gyaloglás is megteszi, és nem kerül annyiba
2. ha itthon balettórára akarsz járni, ki ne hagyd Beus óráit, nagyon jók!
3. lassan leesett, hogy az íreknél euró van

szbobe 2011.09.23. 11:11:34

@kjá: 1. de még mennyire, hogy megteszi! az első napokban izomlázam volt (pedig annyira nem vagyok rossz formában)
2. majd mondd el, ki az a beus, és hol találom!
3. ez is az önállósodási törekvéseik egyike? (régen ír font volt)
+1 az ölgépért kell jogdíjat fizetni, mert akkor leszedem? :D

kjá 2011.09.23. 12:17:08

2. Mihály Beatrix, keresd az arckönyvben az ismerőseim közözz
+ használd egészséggel az ölgépet is, a szót is!
süti beállítások módosítása